dinsdag 18 januari 2011

Weer een dag niet naar buiten !

    frisse_lucht                            Ik ben nu ongeveer 3 maanden opgenomen in de Hambos,in al die tijd ben ik nog geen enkele keer buiten in de frisse lucht geweest.

Ik weet dat elke vrijdag de afdeling waar ik verblijf naar de wekelijkse  markt gaat in de Gemeente Kerkrade Maar er zijn patiënten die net als ik ook niet buiten zijn geweest !

De groep gaat onder begeleiding naar de markt,maar zelf ben ik nog niet gevraagd of ik zin had om mee toegaan,ik heb het ook aan de leiding mede gedeeld,dus wachten wij maar af of ik deze week mee mag.

En de dag van vandaag was het zelfde als alle anderen dagen,rokers ruimte ,koffie heel veel koffie.

Ik had nog beloofd foto's op de blog te plaatsen van de carnaval middag van afgelopen Zondag,de foto’s komen dat beloof ik u.

Groetjes

John

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

v