woensdag 19 januari 2011

Pakjes en post

 

Soms heb ik het gevoel dat de post en pakjes door de leiding gecontroleerd worden,zo kreeg ik een pakje waar visitekaartjes inzaten.

visitecard

Je zag duidelijk aan het pakje dat het aan een kant open was geweest,ik kreeg het pakje van een verpleger,ik vroeg hem gelijk waarom is dit pakje met tape van het huis is ingepakt en je zag duidelijk zo zei ik hem dat ook dat ze hebben gekeken.

Zelf zei de verpleegkundige dat hij en niet in had gekeken,het was allemaal een beetje vreemd

Ik stoor er toch wel aan,want er is altijd nog zoiets als postgeheim.

Wat denken anderen mensen daar nu van,ik zou het graag willen weten. ??

Groetjes

John

1 opmerking:

  1. Zover ik weet is dat ook verboden,je zit niet in de bajes,zou toch eens een klacht indienen.

    BeantwoordenVerwijderen

v