maandag 17 januari 2011

Start van een nieuwe week.

 

Maandag weer een start van een nieuwe week,voor mij begon de week met een bezoek aan de directie , waarom zal ik het kort uitleggen,ik heb problemen gehad met  mijn WAO uitkering,eindelijk na 4 maanden is dat nu opgelost.

In die maanden had ik dus helemaal geen inkomsten dus heb nood gedwongen bij een paar mede patenten geld geleend,die mensen ben ik dankbaar!!

Maar ik kon door fout van de UVV niet binnen 1 week terug betalen,nu eindelijk kan ik ze a.s. Donderdag terug betalen.

Waar ik mij wel mateloos aan erg is het feit dat er mensen zijn die denken alles te weten en dus maar de directie inlicht en het geroddel van zowel een vrouw als een man achter mij rug om zwart liggen te maken.

achter.de.rug

Maanden heb ik met die mensen lief en leed gedeeld,ik snap nou noch niet dat ik daar ben ingetrapt,er kwamen ook nieuwe patiënten bij zoals een een vrouw die wat in mij zag,ik vond haar ook wel sympathiek ,maar dat was van korte duur toe ik haar beter leerde kennen details laat ik maar buiten wegen,zij heeft nu een slachtoffer!!

Zo zie ja maar geroddeld wordt er altijd of dat nu op je werk is of op school en in mijn geval in een verpleeg te huis !!

Een beetje een vreemd bericht,maar ik moest het toch even kwijt !!

Groetjes

John

1 opmerking:

  1. Eindelijk is een medebewoner die durft te schrijven over de hambos,en ik weet denk welke mensen dat zijn,ze zijn gewoon zielig.

    Groetjes een mede bewoner

    BeantwoordenVerwijderen

v