zondag 16 januari 2011

Een Zondag in de Hambos

 

Vanmorgen toen ik mijn eerste kop koffie ging ik voor de nodige nicotine,naar de rokers ruimte.

Ik was net bezig met mijn sigaretje ,toen een mede patiënt wat in de loop van mijn verblijf in de hambos een kameraad is geworden.

Hij was een beetje in paniek,wat was nu het geval,gisteravond zaten wij gezellig met een potje bier wat te kletsen,er  zat ook nog een vrouwelijke patiënte bij,en die kreeg bezoek van een vriend.

Naar een tijdje was hij al flink aan de drank zat,want mijn kameraad heeft altijd een voorraad bier op zijn kamer,

Om het verhaal niet te lang te maken,die zogenaamde vriend van die vrouw,zij en ik waren tegen een uur 11:45 al op onze eigen kamer,

Mijn kameraad heeft die vreemde vogel nog even mee naar boven genomen om daar noch een biertje te drinken,de kameraad van mij moest even naar de wc.Toen hij terug kwam miste hij 50 euro die gast ontkende alles hij heeft mijn kameraad ook een flinke tik gegeven zo dat hij op de grond viel.

Zo zie je maar weer dat je alles en altijd zelf bij je moet houden.

En die gast ik zie jou nog wel eens ook al zit ik in een rolstoel,maar je zal voortaan met handen van andermans goed afblijven !!

ps Morgen iets over de carnaval biij ons in de Hambos,hoop dan ook wat foto’s te plaatsen.

Groet

John

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

v