woensdag 12 januari 2011

Een dag als alle anderen

vandaag was weer een dag zoals het wel vaker gaat op de afdeling,eerst moet je natuurlijk weten wat mijn handicap is,een dwarslaesie ,vocht oedeem,een suprapubisch katheters  (Zie foto boven) die ik nu ongeveer 3 jaar heb.
Ik volledig afhankelijk van de zusters en broeders op de afdeling.
Net zo al jij ook moet je af en toe wel eens naar de wc,omdat ik zelf mijn achterwerk niet kan schoonmaken is er een afspraak dat de verpleging mij helpt,ik moet de alarm duwen als ik klaar ben,dan (zou een van de verpleging komen)
Als ik nou vertel dat ik vanmorgen 50 minuten op die heb gezeten, en er nog niemand kwam heb ik zo goed als mogelijk mijn achter werk zelf schoongemaakt,dus dat geeft de nodige iritatie met zicht mee brengt.
wc
Zo was er ook een afspraak vandaag over de vuile was,omdat ik helemaal geen familie meer heb,kan niemand voor mij de was doen,nou is de mogelijkheid er om je was in de Hambos te laten doen,maar dan moeten alle kleding voor zien zijn van een label met mijn naam,de afspraak was gemaakt voor vanmiddag maar de persoon die het mij samen zou regelen is de afspraak niet nagekomen .
Kijk dat zij nou van die kleine voor mij grote problemen.
Om niet alleen negatief te zijn ten opzicht van het personeel,ze doen heel goed hun best,en ik begrijp maar al te goed dat zij het druk hebben.

Dat was mijn woensdag

2 opmerkingen:

  1. Ben het helemaal met je eens,ze doen af en toe of je niet bestaat.

    Veel succes met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Erik,bedankt voor je reactie,volgens mij heb jij er ervaring mee ??


    Groet.
    John

    BeantwoordenVerwijderen

v