dinsdag 15 februari 2011

Gewoon een dag

 

Gewoon een dag in de Hambos,werd vanmorgen om 00:6 uur wakker ,duf natuurlijk .eerst het bed uitkomen transfer van bed naar rolstoel,kop effe onder de koude kraan.

En dan naar de wintertuin voor de eerste sigaret ,naar een kop of 3 koffie en al de nodige sigaretten weer naar de afdeling om een afspraak te maken voor mijn verzorging,is elke dag weer een verassing.

wasbeurt

Maar we komen er altijd wel uit,als dat allemaal gebeurt is ……ja weer naar de wintertuin (rookhol) omdat ik nog niet de beschikking heb over een elektrische rolstoel,ben ik nu al ongeveer 4 maanden niet buiten geweest.

Maar de oorzaak ligt ook aan mij zelf ik bezit al sinds 1994 een schootmobiel maar daar kan ik met geen mogelijkheid meer op komen dus ik zal en moet rijles moeten volgen om weer mobiel te worden  ,het is nu 23:52 uur dus ik sluit dit bericht.

Groetjes

John

John

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

v