vrijdag 14 januari 2011

Personeel heeft tijd tekort oorzaak bezuinigen

Soms vraag ik mij af en ik denk veel met mij,wat zijn nu eigenlijk,van plan met de gezondheidzorg in Nederland ?
Steeds meer bezuinigen op de gezondheidzorg,daarom kan ik het personeel niet kwalijk nemen tot zij hun afspraak met een patiƫnt niet altijd kunnen waar maken !

wasbeurt


Zo had ik vanmorgen een afspraak de dagelijkse wasbeurt,zoals ik elke dag start is met kop koffie en een sigaretje,daarna zouden ze mij verzorgen,ik moet eerlijk toe geven dat de verpleging aanwezig was om te verzorgen,maar ze moesten eerst wat urine van mij hebben.
En de verpleger zou gelijk weer terug komen om mij een wasbeurt te geven,het was ondertussen al 10:30 uur en ik heb moeten wachten tot 11.50 uur,toen was de verpleger klaar om mij eindelijk een wasbeurt te geven !!
Nee het kabinet is goed bezig met hun bezuinigen in de gezondheidzorg,het personeel komt gewoon handen en personeel te kort.


Groeten en een prettig weekend.





John

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

v